HTML

extraverzió

Az, amit a cím is sugall. Kitárulkozás, minden remény és értelem nélkül, tele ellentmondással, lelkekkel, démonokkal. Kérlek, ne ítélj. Nagyon személyes.

Friss topikok

  • hanah: Köszönöm, és hát igen... Tudod, a paranoiások, mint én, néha még nyaralni is csak a képzeletünkben... (2009.08.19. 13:09) nyári szünet
  • Jane's Pond_1: Viszont ha a játék gyógyítandó szenvedést hoz, akkor vagy a szenvedés megjátszott (szórakozás), va... (2009.07.27. 20:44) burn-out

Linkblog

Archívum

amiért nem szerettem

hanah 2009.07.26. 23:52

AMIÉRT NEM SZERETTEM

 

Még emlékszem arra az időre, amikor a lelkem halott volt, rezzenéstelen.     A leginkább kómához hasonlítanám.

És tudtam, ha nem történik csoda, végem van.

Amikor először hallottam újra emberi szót, először érintett újra férfi, kétségbeestem. Nem éreztem semmit. Csak az elkeseredést és a vágyat - élni, élni akarok!

Aztán lassan, egyik napról a másikra magamhoz tértem. De szeretni nem tudtam többé. És ezt csak ma látom. És fáj leírnom, mert így már kegyetlen és kíméletlen, és így már érthető a meneküléseim, a rettegés a találkozásoktól, az írás.

Úr Isten! Talán soha nem szerettem! Talán csak használtam mind a férfiakat, akikért rajongtam. Talán csak életet, álmokat loptam tőlük, és a valódi szörnyeteg én magam vagyok.

Így már érthető a visszatérő férjek, a múltból kísértő szeretők, a szerelmek, akik nem felejtenek.

És most úgy érzem, gyenge vagyok. Csak széttárni tudom a kezem - én nem akartam senkit bántani. De megtettem. És hogyan is remélhetnék bocsánatot.

 

Címkék: bocsánat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://extroverzio.blog.hu/api/trackback/id/tr851270217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása