HTML

extraverzió

Az, amit a cím is sugall. Kitárulkozás, minden remény és értelem nélkül, tele ellentmondással, lelkekkel, démonokkal. Kérlek, ne ítélj. Nagyon személyes.

Friss topikok

  • hanah: Köszönöm, és hát igen... Tudod, a paranoiások, mint én, néha még nyaralni is csak a képzeletünkben... (2009.08.19. 13:09) nyári szünet
  • Jane's Pond_1: Viszont ha a játék gyógyítandó szenvedést hoz, akkor vagy a szenvedés megjátszott (szórakozás), va... (2009.07.27. 20:44) burn-out

Linkblog

Archívum

közönséges hitszegés

hanah 2009.07.27. 10:25

KÖZÖNSÉGES HITSZEGÉS

 

Ne sírj.

Ha emlékszel még arra, ami volt, és meg tudsz bocsátani, el tudod felejteni, amit ígértem, hazudtam, csaltam - könyörgöm, engedj.

Annyi héten át hagytad, hogy őrjöngjek, ököllel zúzzam szét az álmokat, miért tombolsz hát? Miért haragszol most, amikor szabad vagyok?

Légy boldog. Ha lehet, érezd jól magad. Az olyanokból, mint én, tizenkettő egy tucat.

Ne bánkódj azért, ne hívj és ne gyűlölj. Meglátod, egy-két hónap, és ezerszer jobbat találsz. 

És ha már ezen is túl vagyunk, talán ideje lesz, hogy ne szólíts kedvesednek.

Mert igaz, ezt máig hiszem, azt hittem, szerettelek.

De többé nem vagyok.

 

Címkék: ne sírj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://extroverzio.blog.hu/api/trackback/id/tr521270573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása