HTML

extraverzió

Az, amit a cím is sugall. Kitárulkozás, minden remény és értelem nélkül, tele ellentmondással, lelkekkel, démonokkal. Kérlek, ne ítélj. Nagyon személyes.

Friss topikok

  • hanah: Köszönöm, és hát igen... Tudod, a paranoiások, mint én, néha még nyaralni is csak a képzeletünkben... (2009.08.19. 13:09) nyári szünet
  • Jane's Pond_1: Viszont ha a játék gyógyítandó szenvedést hoz, akkor vagy a szenvedés megjátszott (szórakozás), va... (2009.07.27. 20:44) burn-out

Linkblog

Archívum

a férfitest szépsége

hanah 2009.07.25. 08:05

A FÉRFITEST SZÉPSÉGE

 

Emlékszem,  amikor először megláttam egy férfi testét, na, jól is nézünk ki,  ha már látom, hogyan  mondhatnám akkor, hogy bocsika, szóval mégsem, szóval megláttam, és feltűnt nekem az az egészen mellékes, egészen jelentéktelen semmiség, mondjuk a szőr. Hogy itt-ott kopott. Vagy az ikrák formája. Hogy olyan édi, olyan anyuci kedvence lábika. Mindegy.

Én persze azonnal beszóltam magamnak, hogy ugyan már, ez aztán végképp ostobaság, nehogy már nekem a test döntse el, hogy kit választok én magamnak társamul.

A kapcsolat véget ért. De ha eszembe jut, és olykor előfordul, mindig az a különös jegy, az a különös, furcsa kis apróság villan be. Nem tudom, miért.

 

Címkék: semmiség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://extroverzio.blog.hu/api/trackback/id/tr931267156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása